Reisverslag Colombia - Reisverslag uit Salento, Colombia van Kees Blok - WaarBenJij.nu Reisverslag Colombia - Reisverslag uit Salento, Colombia van Kees Blok - WaarBenJij.nu

Reisverslag Colombia

Blijf op de hoogte en volg Kees

16 Juli 2015 | Colombia, Salento

Dinsdag 14 juli. na een kort nachtje (Alberto is behoorlijk verdrietig en daarom veel met elkaar gepraat, dus het inslapen was erg moeilijk) hebben we om 8 uur ontbeten en met de bus van Cartago naar Pereira gereden. Normaal duurt dit ruim een uur maar onze buschauffeur had haast dus werd deze reis in drie kwartier afgeraffeld, gelukkig zonder ongelukken. Hier werden we een een open groene jeep opgehaald waar we in konden staan, we werden naar het platte land gereden. Hier werden we hartelijk verwelkomd door Sandra en haar man en Matthias de papegaai. Schitterend huis, alles van hout en prachtig onderhouden.
Het was een verademing, erg rustig en geen Wifi. Veel bananenbomen en vogels en vooral koffieplanten. Zwembad erbij dus maar weer gezwommen, hierna gegeten. Na de siësta werden we gewekt door de papegaai met zijn geschreeuw (het leek op hallo). Om zeven uur gegeten en hierna met elkaar spelletjes gedaan. Om half elf naar bed, we lagen nog niet of er brak een behoorlijk heftige onweersbui los.

• 17 Juli 2015 - 16:13

Marianne:

Wil ook even naar Colombia en meemaken wat jullie meemaken.... zucht