Reisverslag Colombia - Reisverslag uit Cartago, Colombia van Kees Blok - WaarBenJij.nu Reisverslag Colombia - Reisverslag uit Cartago, Colombia van Kees Blok - WaarBenJij.nu

Reisverslag Colombia

Blijf op de hoogte en volg Kees

16 Juli 2015 | Colombia, Cartago

Zondag 12 juli. Na het ontbijt nog ff snel koffie gedronken op het pleintje. Toen naar Natalia gereden met gebak, hier stond Feliz Cumpleaños op, dus deden we maar of oma jarig was. Hierna zijn we gaan wandelen naar de rivier was behoorlijk ver. Hier was een speeltuin, gezeten en naar mensen gekeken. 'S Avonds in het hotel gebleven.

Maandag 13 juli. 's Morgens na het ontbijt een beetje gewinkeld en koffie gedronken. Om 13 uur opgehaald.door Natalia en Oma om te gaan zwemmen. Weer veel gepraat en gezwommen (behalve oma). Hier is Alberto samen met Natalia en Ieva (de gids) uit eten gegaan en zijn wij met Silvia naar een ander restaurant gegaan. Hierna als afsluiting met z'n allen koffie gedronken in het park.