Colombia - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Kees Blok - WaarBenJij.nu Colombia - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Kees Blok - WaarBenJij.nu

Colombia

Blijf op de hoogte en volg Kees

07 Juli 2015 | Colombia, Bogota

goedenavond, we zijn gelukkig gezond en goed in Colombia aangekomen. Na een vliegreis van 11 uur werden we van het vliegveld opgehaald en gebracht naar Hotel Platypus in Bogota. Leuk hotel met krakkende bedden. Op 6 juli werden we om 9 uur opgehaald door onze gids Stijn (en hollander die al 3 jaar in Colombia woont). We hadden met de moeder van Silvia afgesproken om elkaar in National Park te ontmoeten. Nadat Stijn gebeld had dat wij er waren kwam de moeder (dettys) en de beide zusjes Daniella en Marrianna bij de ontmoetingsplaats, heel emotioneel. Ook de vriend van Dettys was erbij (Elkin). Na de ontmoeting zijn we wat met elkaar gaan drinken en hebben we kado's uitgewisseld. We hadden een fotoalbum en medaillon voor Dettys en een ketting voor de zusjes. Silvia kreeg een tas en Kees kreeg de horloge van Elkin uit dankbaarheid. Na wat heen en weer gepraat hebben we afscheid genomen en afgesproken dat we 's avonds met de hele meute uit eten zouden gaan, heel gezellig in een echt Colombiaans restaurant.
Maandag 6 juli hebben we van 10 tot 16 uur gelopen en hebben diverse locaties in Bogota bekeken (place de bolivar, diverse winkeltjes, paleis vd president en Monserrate). Vanavond lekker met z'n viertjes uiteten geweest en spelletjes gedaan.

• 07 Juli 2015 - 08:38

Marinde:

Lieve 4,

Dat is een goed begin van jullie vakantie. Fijn om zo met het thuisfront mee te kunnen genieten!
    veel plezier!
    liefs Jeroen, Marinde en de rest

• 07 Juli 2015 - 22:38

Zoeteweijtjes:

Wat bijzonder allemaal. En erg leuk dat we mee mogen lezen.
    Wij zijn nu klaar voor vertrek. De auto is ingepakt en mo ochtend gaan we.
    Op vakantie volgen we jullie ook. We kijken uit naar jullie belevenissen.
    Veel plezier en groetjes voor jullie vieren.

Andre,Ria,Daniel en Lynn.

• 10 Juli 2015 - 21:25

Jan En Jeannette:

Hallo familie, wat fijn dat alles goed is, en dat jullie goed zijn aangekomen. Het is voor ons ook heel erg leuk, om deze reis via deze site met jullie mee te mogen maken.
    We zijn ook op onze plek aangekomen, en alles is prima gegaan.
    Veel plezier, en groetjes van ons.